Website-uri Somfy
Somfy Pro
EShop
Somfy Proiecte
somfy.ro
somfy.ro
Loghează-te în contul tău
Produse
Rulouri și ecrane de protecție
Rulouri
Obloane batante
Jaluzele venețiene exterioare
Ecrane exterioare de protecție
Terasă și exterior
Copertine de terasă
Pergolă
Jaluzele și perdele
Jaluzele de interior
Perdele
Ecrane de proiecție
Acces
Porți
Uși de garaj
Videointerfoane
Soluții conectate
TaHoma și Connexoon
Încălzire
Iluminat
Securitate
Camere de supraveghere
Alarme
Sisteme de comandă și senzori
Sisteme de comandă
Senzori
Suport Parteneri
Suport Parteneri
Instrumente
Instrumente
Aplicația Help Me
Aplicații Somfy
Manuale de instalare
Declaraţii de conformitate
Inregistrare produse Somfy Connect
Conditii garantie
Materiale marketing
Materiale marketing
Cataloage si brosuri
Logo Somfy
Poze produse
Video
Programe de Training
Întrebări frecvente
Proiecte
Compatibilități TaHoma
Soluții Conectate
Soluții Conectate
Oferta TaHoma Suite
TaHoma Switch
Aplicația TaHoma pro
Serve-e-Go
Despre Somfy
Despre Somfy
Noutăţi
Make the move with Somfy climate
R+T 2024
Programe de parteneriat
Inițiativa ACT FOR GREEN
Contact
Partenerii și compatibilitățile
Tehnologii și protocoale
Întrebări frecvente
Întrebări frecvente
Întrebări frecvente
Nevoie
Nevoie
Caracteristicile produsului
Compatibilitate
Depanare și întreținere
Instalare
Relații Clienți
Setări
Tehnologie
Utilizare
Cerere
Cerere
Smarthome
Produs
Produs
Serv-e-Go
TaHoma Pro app
TaHoma Switch
Căutare
Căutare
Sortează după
Data
Vizualizari
(15)
03-08-2021
Pot delega serviciul post-vânzare altui instalator?
(12)
03-08-2021
Trebuie să-mi ajut clientul să intervina asupra setarilor produselor pe care le-a adăugat el însuși după instalarea inițială?
(13)
03-08-2021
Pot efectua modificări fără acordul clientului?
(25)
03-08-2021
Pot accesa unitatea Tahoma a clientului meu în orice moment?
(4)
03-08-2021
Pot vedea produsele adăugate de clientul meu după instalarea inițială?
(14)
03-08-2021
Produsele altor mărci ale grupului Somfy sunt compatibile?
(7)
03-08-2021
Produsele altor mărci sunt compatibile cu acest program?
(8)
03-08-2021
Dacă folosesc un receptor io-homecontrol, pot monitoriza toate produsele cu comanda pe cablu?
(25)
03-08-2021
Există o diferență între echipamentele RTS și produsele io-homecontrol?
(31)
03-08-2021
Care sunt produsele compatibile?
(10)
03-08-2021
Pot accesa acest program de pe smartphone sau tabletă?
(0)
03-08-2021
Pot accesa afișarea detaliată a echipamentelor conectate a clientului meu fără consimțământul acestuia?
(3)
03-08-2021
Cum pot vizualiza o instalare TaHoma din lista mea de instalări?
(28)
03-08-2021
Cum pot accesa acest program?
(1)
03-08-2021
Clientul meu are deja un cont TaHoma și vreau să intervin in setarile produselor instalate prin intermediul programului, este posibil acest lucru?
(3)
03-08-2021
Am activat deja multe unități, dar prin intermediul site-ului Somfy-connect. Vor fi afișate și aceste unități?
(0)
03-08-2021
Am înregistrat deja multe unități prin Intermediul Somfy Pro. Aceste unități vor fi afișate automat în program?
(3)
03-08-2021
Este necesar să înregistrez TaHoma?
(0)
03-08-2021
Este necesar să instalez TaHoma pentru clientul meu?
(2)
03-08-2021
Clientul meu nu are încă acces la noua aplicație TaHoma, pot accesa interfața sa din aplicația TaHoma Pro?
(9)
03-08-2021
Cum accesez aplicația TaHoma a clientului meu?
(11)
03-08-2021
Nu pot conecta TaHoma la Internet, ce trebuie să fac?
(11)
03-08-2021
Cum conectați TaHoma la Internet
(3)
03-08-2021
Pot totuși conecta produse la TaHoma fără conexiune la Internet?
(10)
03-08-2021
Care sunt produsele compatibile pe care le pot conecta la TaHoma?
(2)
03-08-2021
Pentru a conecta un produs: care sunt diferențele daca aleg prin aplicație sau prin protocol?
(11)
03-08-2021
Cum pot conecta produse la TaHoma, prin aplicație?
(13)
03-08-2021
Cum pot conecta produse la TaHoma, prin protocol?
(3)
03-08-2021
Cum pot șterge unitatea Tahoma a unui client din lista mea?
(5)
03-08-2021
Nu există internet pe șantier sau la clientul meu, în aceste condiții mai pot efectua punerea în funcțiune?
(1)
03-08-2021
Pot atașa o unitate TaHoma client deja activată?
(4)
03-08-2021
Pot continua să înregistrez unități pe site-ul Somfypro?
(3)
03-08-2021
Procesul de înregistrare a evoluat, nu mai introducem e-mailul clientului?
(5)
03-08-2021
Nu pot scana codul QR al TaHoma, ce trebuie să fac?
(2)
03-08-2021
Unde pot găsi codul QR al TaHoma?
(5)
03-08-2021
Cum pot înregistra o unitate a unui client?
(1)
03-08-2021
Am înregistrat o unitate TaHoma, apoi clientul meu a activat-o, dar nu o găsesc în lista mea.
(2)
03-08-2021
Nu găsesc o unitate TaHoma client în lista mea, ce trebuie să fac?
(6)
03-08-2021
Cum pot găsi o unitate TaHoma a unui client?
(0)
03-08-2021
Pot utiliza aplicația dacă nu am o rețea mobilă sau Internet?
(7)
03-08-2021
Subconturile au aceeași vizualizare precum contul principal?
(1)
03-08-2021
Aș dori să ofer acces altor persoane din cadrul societății mele, cum să procedez?
(2)
03-08-2021
Nu am acces la site-ul Somfypro, pot totuși să accesez aplicația?
(5)
03-08-2021
Cum accesăm aplicația TaHoma PRO?
(2)
03-08-2021
Se pot lansa funcții SMART pornind de la senzorii de deschidere și/sau prezență RTD?
(2)
03-08-2021
Va exista o continuitate a aplicațiilor mobile pentru unitățile de comandă TaHoma V2?
(2)
03-08-2021
TaHoma Switch va rămâne compatibilă cu senzorii RTD?
(3)
03-08-2021
Versiunea actuală a aplicației TaHoma va rămâne disponibilă? Ce noutăți sunt în privința aplicațiilor legate de Connexoon?
(3)
03-08-2021
Se păstrează o interfață web pentru controlul casei mele?
(3)
03-08-2021
Care este procedura de urmat pentru înlocuirea TaHoma V2 cu TaHoma Switch?
(0)
03-08-2021
Păstrăm stick-urile USB de la TaHoma V2 pentru a fi compatibile cu enocean, Zwave ...?
(3)
03-08-2021
Ce produse Zigbee 3.0 sunt compatibile cu TaHoma Switch?
(6)
03-08-2021
Tahoma Switch este compatibilă cu HomeKit?
(6)
03-08-2021
Avem posibilitatea de a conecta TaHoma Switch la ethernet?
(1)
03-08-2021
TaHoma Switch este compatibilă cu asistenții vocali?
(2)
03-08-2021
Este posibil să conectăm TaHoma Switch la noul Somfy Home Alarm Advanced?
(3)
03-08-2021
Clientul meu poate reseta instalarea?
(9)
03-08-2021
Ce viteză de Internet este necesară pentru ca instalarea TaHoma Switch să funcționeze corect?
(9)
03-08-2021
Care este procedura de urmat pentru înlocuirea TaHoma V2 cu TaHoma Switch?
(1)
03-08-2021
Care sunt funcțiile disponibile cu produsele partenere?
(5)
03-08-2021
Funcția de geolocalizare este integrată în TaHoma Switch?
(3)
03-08-2021
Cum funcționează instalarea în cazul unei întreruperi a Internetului?
(5)
03-08-2021
Până la câte echipamente și scenarii pot configura cu TaHoma Switch?
Vezi toate întrebările frecvente